23 Şubat 2012 Perşembe

Alışveriş Aşktır =)

Para elime gecer gecmez harcamazsam bunyeme rahatsızlık veriyor galiba.
Yine savurdum paracıklarımı=)

Oncelikle daha onceden Karaca'dan aldığım 6 kişilik Mozaik Mor yemek takımımdan bir tane daha alarak 12 kişiliğe cıkarttım.


Bir diğeri Storway marka Afrodit bornoz takımı.
Bornoz takımı olarak çeyizime 2 kişilik aile setlerinden almak istemedim. Hepsi cok buyuk ve aynı tarz. Ben pek hoslanmıyorum onlardan acıkcası. Bu yuzden kendim icin boyle bir sey dusundum. Nişanlıma da bir takım beğenip bornoz işinin bizim için olan bolumunu halletmek istiyorum. Bir de misafir icin olan boyutu var tabi.
Her neyse bornoz takımım işte bu..



Dikişe merak sardım bu ara ve bu konuda hiç tecrubem yok. Düğme dikmeyi bile beceremeyen ben elbiseler dikme hayalleri kuruyorum=)
Bu yuzden hemen kendime bir dikiş makinası aldım. Sıkılıp 1 hafta sonra makinayı koseye kaldırma ihtimalime karsı da pahalı olmayan mini dikiş makinalarından tercih ettim. Öğrenene kadar işimi goreceğini düşünüyorum. 
Artes FHSM-505 dikiş makinası..




Ve son olarak 3 çift ayakkabı ekledim gardrobuma.
Nette fotoğraflarını bulamadım, kendimde henuz fotoğraflamadığım için caps ekleyemiyorum.
Ama 3ünün toplamı 80 küsür tuttu. Bereketli bir alısveriş oldu yani=)


Ayakkabı dünyasının sloganını biraz değiştirerek postumu bitirmek istiyorum.
ALIŞVERİŞ AŞKTIR=)

7 yorum:

  1. Aldıklarını güle güle kullan. Dikiş makinan çok şirin, umarım hevesin geçmez güzel güzel anlaşıp dikersin :)

    Not: Kelime doğrulamayı kapatabilirsen, yazılar pek okunmuyor. Ve bizim gibi yorumculara eziyet gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ediyorum ama o dediginin nereden yapildigini bilmiyorum:)
    Yardimci olabilirmisin?:)

    YanıtlaSil
  3. tabak çanak çömlek makine ayakkabı güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  4. merhaba, dün akşam bende çeyiz için bornoz araştırırken seninkini gördüm ve dedim aradığım şey bu :) lütfen bana mail adresimden ulaşıp nerden aldığını yazar mısın? çok sevinirim bulabilirsem, şimdiden teşekkürler..

    seyma_yk_bursa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. merhaba bnde çeyiz alışverişi yapıyorum ve kısa bornoz arıyorum nereden aldığınızı öğrenebilirmiyim acaba

    YanıtlaSil