20 Şubat 2012 Pazartesi

Nişanlık Modelleri

Ben sirami savdim aslinda, suan yaklasık 1 senedir nisanliyim ama henuz bu heyecani yasamayanlara bir kac fikir vermek istedim.
Nedense benim nişana en cok yakıstırdığım renk pembe.. Cok seker(:
Ben tercihimi pembe ve tarlatanli bir nişanlıktan yana yapmıstım ve tercihimden yana mutluyum. 
Ama şuan yapılsa nişanım giyeceğim model Seren Modanın şu modeli olurdu. Ve tabi ki yine pembe(:
Aynı modelin farklı renkteki arkadan gorunumunude ekliyorum
Belki kınam icin dusunebilirim bu modeli cunku cok begeniyorum(:


 Tarlatan istemeyenler için şu modeller hoş olabilir


Önü kısa arkası uzun modellerde tercih ediliyor artık nişanda. Aile yapım uygun olsaydı kesinlikle düşünürdüm.


Ve fiziğime güveniyorum diyorsanız; uzun boylu ufak kalçalı ince belliyseniz yani:) kesinlikle tercih etmeniz gereken balık modeller. Ben giyemedim siz giyin(:








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder