22 Şubat 2012 Çarşamba

Yeni Bebek, Yeni Hayat

Bugun en yakın arkadasımdan cok guzel bir müjde aldım.
Sanırım teyze oluyorum(:
Cok garip bir duygu, ben bile boyle heyecanlanıp yerimde duramıyorsam arkadasım neler hissediyordur bilemiyorum.
Evlendiğinden beri aynı şehirde değiliz ama; aşk, sevgi, kardeslik gibi duygular mesafe tanımıyor.
Onun yaşadığı heyecanı bende burada yaşıyorum.
Yanımda olsaydı tabiki farklı olurduk, bebişi kutlardık, belki kutlama yapardık bilmiyorum ama boyle uzaktan gercekten burukluk oluyormus bunu anladım(:
Hamileliğinin her anında yanında olmak isterdim. Mecburen telefona sarılıp telefonda guc vermeye çalışıcam artık..

İnşallah bu duyguyu Allah her isteyene nasip eder.

Bebeğide kendisi gibi esmer guzeli olacaktır eminim. Belki bu bebişe benzer (:

Umarım cok rahat bir hamilelik gecirirsin, bebişini sağlıkla alırsın kucağına kardesim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder